پذيرش سيمان خوزستان در بورس اوراق بهادار
تحلیل بورس
تحلیل بورس ایران

زرگ‌ترين کارخانه سيمان استان خوزستان در فهرست شرکت‌های پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری موج، معاونت اقتصادی و برنامه ريزی شرکت سيمان فارس و خوزستان، با بيان مطلب فوق گفت: هیات پذيرش در نشست روز يکشنبه 24 آذر خود پذيرش شرکت سيمان خوزستان را بررسی کرد و با نظر مساعد هیات پذيرش، اين شرکت در فهرست شرکت های پذيرفته شده در بازار دوم شرکت بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.
محمدحسن رضايی گفت: شرکت سيمان خوزستان با داشتن دو خط توليد 3 و 5 هزار تنی کلينکر توان توليد سالانه 2400 تن کلينکر و 2500 تن سيمان را دارد.
وی تصریح کرد: سرمايه فعلی اين شرکت بالغ بر 650 ميليارد ريال است که 7/60 درصد آن متعلق به گروه سيمان فارس و خوزستان و 25 درصد آن متعلق به هلدينگ سيمان غدير و بقيه متعلق به ساير سهامداران است.
معاونت اقتصادی و برنامه‌ريزی شرکت سيمان فارس و خوزستان افزود: اين شرکت در سال مالی گذشته با فروش حدود 2170 هزارتن کلينکر و سيمان توانسته است به فروشي در حدود 1593 ميليارد ريال دست پيدا کند. سود خالص اکتسابی سال گذشته اين شرکت معادل 370 ميليارد ريال بوده که به‌اين ترتيب سود هر سهم بالغ بر 570 ريال بوده است.
سود پيش بينی شده اين شرکت امسال به ازای هر سهم 1102 ريال است که براساس عملکرد شش ماهه معادل 549 ريال آن تحقق يافته است.  رضايی در ادامه اظهار كرد: هلدينگ سيمان فارس و خوزستان پيگيری درج و عرضه سيمان خوزستان را در برنامه آتی خود قرارداده است. علاوه براين شرکت سيمان ساوه نيز مراحل پذيرش را دنبال می‌کند که در ماه‌های آينده به ثمر خواهد رسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 653
بازدید کل : 11539
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1